maanantai 12. elokuuta 2013

Haaste :)

Kiitos haasteesta Hillalle (http://hillamariholmstrom.blogspot.fi)! :)


Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

1. Oon just nyt hyvin nälkäinen, mutta liian laiska tekemään ruokaa...
2. Heräsin tänään 5.45 kuten aina yleensäkin arkiaamuisin. Tallilla olen 6.30-6.45 välillä ja reippaalla mielellä  ratsastamaan Brankkea :D
3. Just nyt oon erittäin ärsyyntynyt tästä haasteesta, koska kirjotin nää faktat melkeen kokonaan, ja kone meni ja poisti ne ...
4. Katon yleisurheilun MM-kisoja telkkarista
5. Oon "inttileski"
6. Oon lähössä huomenna mun parhaiden ihanien ystävieni kanssa mökkeilemään ja oon super innoissani!!!
7. Oon innostunut parin vuoden tauon jälkeen käyttämään taas piilareita ja on ihanan helppoa, kun ei tarttee putsailla laseja koko ajan.
8. Ruoka saa mut aina joskus hieman yliaktiiviseksi... Sokerilla on selkeä vaikutus :__DD
9. Tykkään bilettää
10. En tykkää olla yksin
11. Haluisin lakkaa kynnet, mutten keksi mitää kivaa ideaa kynsille, niin en jaksa. :D



2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.

1. Mitä lajeja harrastat?
Ihan ratsastusta vaan. Vaikka pitäis myös oheistreenata jne mutku...

2. Kuinka monta vuotta olet harrastanut ratsastusta?
Ööö ehkä joku 7 en oo ihan varma :D

3. Lempi ratsastusvarusteesi?
Jaa-a. Roecklin hanskat varmaan?

4. Koulu, esteet, kenttä vai joku muu?
Koulu tietty :D

5. Mitä kieliä osaat?
Suomea (oooh), englantia, ruotsia ja vähän saksaa

6. Oletko ajatellut hankkia hevosista ammatin?
En enää. Aiemmin mietin sitä, mutta olen kallistunut siihen suuntaan, että se saa jäädä harrastukseksi.

7.Ratsastustasosi?
VaB? Kyl mä kotitreenissä oon yrjön juttuja tehnyt.

8. Kilpailetko?
Juu, kansallista kouluratsastusta.

9. Missä aloitit ratsastuksen?
Trans Horsesilla

10. Luetko ht.nettiä?
En tällä hetkellä ollenkaan.

11. Omistatko oman hevosen? jos et, niin haluaisitko?
Omistan kyllä, pikku Branken :)

En nyt valitettavasti jaksa laittaa haastetta eteenpäin.


Mutta sitten vähän kuulumisia :)! Oltiin Lappeenrannassa kisaamassa, ja kisat meni ihan jees. Saatiin yksi rusettikin kotiintuomisiksi. Toinen jäi yhden sijan päähän... Nyt ollaan menossa ensi lauantaina Harjuun. Treenaillaan ahkerasti valmennuksissa lähes päivittäin: välillä menee paremmin ja välillä huonommin. Ei sen ihmeempää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti