sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Kisatakkeja

Ollaan perjantain jälkeen menty vähän kevyemmin taas, mutta kuitenkin ihan jees ollut treenailla. Aika paljon olen viimeaikoina opettanut pikkusiskoani Hannaa, joka on innostunut uudestaan ratsastuksesta (ihan pienenä on myös ratsastellut). Selvää kouluratsastaja-ainesta!! ;)

Olavin kanssa vain perus eteenalas treeniä viikonlopun yli. Vähän ollut sellaisen tukkoisen tuntuinen, mutta laukkaaminen reilussa tahdissa ympäri maneesia on tuntunut avaavan. Sen jälkeen sitten liikkunut paljon mielummin eteenpäin ja ollut mukavan tuntuinen. Huomenna kengitys ja sitten illalla valmennus, toivottavasti menee treenit hyvin!

Mulla on uusi kisatakki toivelistalla ja harkinnassa ovat equiline x-cool, animo lei, kingsland dressage takki tai pikeur romina. Pikeurit on kaikki ollut liian isoja (tai siis mallit ei tarpeeksi tyköistuva mun makuun), mitä olen päässyt kokeilemaan. Tuota mallia en ole kyllä kokeillut ja sen kuvauksessa lukee tyköistuva. Equiline olisi hieno, mutta mustat napit on tylsän näköiset. Animoa en ole päässyt kokeilemaan ja se on vähän esteratsastaja merkki... :D Näyttää kuitenkin nätiltä ja klassiselta. KL takki on hieno, mutta ehkä liiankin erilainen ja kuulemma tosi rypistyvää ainetta ( ja softshell versio siitä ei oo kiva ). Sanokaa mikä olisi kivoin! Kuvat järjestyksessä KL, Animo, Equiline ja Pikeur. En osaa yhtään päättää, mikä ois kivoin ja jos muita ideoita niin ehdottakaa!! :)



3 kommenttia:

  1. Toi KL:n kisatakki on kiva! Mä ostin samasta kankaasta olevan frakin ja se on tosi tyylikkään näkönen! Silee ja kevyt ja tosi mukava päällä :) ja tarpeeks pitkät hihat! Pikeurissa on lyhyet hihat ja Animo ei oo ryhdikäs ;) Equilinea en oo analysoinut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko vielä käyttänyt sitä frakkia? Kun mulle on sanottu et toi KL ois rypistyvää kangasta ja oon tosi huono pitämään vaatteita silleen ettei ne rypisty, vaan helposti vaan radan jälkeen heitän johonkin... :D se frakki on muuten super hieno, haluun kans sellasen ;)!

      Poista
    2. En oo käyttäny mut ei se ainakaan matkalaukussa rypistynyt. Tiedä miten se sitte käytössä menee. Tosin se istuu mulle ihan täydellisesti, että en usko että se kauheeseen myttyyn menee :p

      Poista