sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Kuulumisia

Okei, pientä päivittelyä! Oltiin viikonloppuna Porvoossa aluemestaruuksien merkeissä. Lauantaina oli henkilökohtaiset ja ne meni Olavin osalta ihan hyvin, mutta mun osalta surkeasti. Radan unohdus kaksi kertaa (eli -12!!!! pistettä) ei ollut mikään hyvä idea... Harmittaa joo, koska ois mitallisijoille ollut mahdollisuudet ilman mokailuja. Tänään sitten joukkuemestaruudet, joissa mentiin ihan vain helppo B. Se meni ihan kohtalaisesti, tulos 63,8% ja sijoituttiin toisiksi. Voi olla tyytyväinen ponskuun, vaikka se vähän kyttäilikin :D.

Tämän päivän rata jääkin sitten meidän viimeiseksi, koska Olavi on myyty ja siirtyy nyt kevyempään käyttöön nauttimaan puolieläkeläispäivistä. Heppa sai tosi hyvän kodin ja jää edelleen samalle tallille, ja mä ratsastankin sitä edelleen muutaman kerran viikossa. On silti vähän yhyy fiilis ajoittain, mutta hyvä ratkaisu kaikkien kannalta. :) Hyvät muistot jää ja niin paljon olen tolta hepalta oppinut, että ilman sitä ois turha haaveillakaan tällä tasolla olemisesta.

Mun ratsastus luonnollisesti jatkuu edelleen: tällä hetkellä etsitään nuorta hevosta, jonka kanssa sitten pääsisi nousemaan korkeammalle tasolle. Ratsastan myös säännöllisesti paria heppaa. On silti OUTOA, kun ei ole joka päivä tallille menoa ja jatkuvaa huolehtimista omasta hevosesta. No toivottavasti siihen saadaan pian muutos!! ;)

Alla kisakuvia tältä päivältä ja lopuksi vielä Messilän kisoista.








Hihii se oli villi :DD

Poistuminenkin tapahtui ihme steppaustyylillä... ;D

Lahden kuvia:



Ihana Olavi junnucup voittaja kultaponi <3

3 kommenttia:

  1. oho tosi outoa jotenkin et nyt sulla ei ole hevosta! :D Hyvä että olavi sai kivan kodin, ja paljon onnea uuden etsimiseen! Jännää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Mä oon ihan pulassa, kun jos ei tarvii mennä tallille, niin mitä mä sit teen :DD?! Taidan kuitenkin vaan mennä heilumaan tallille, koska mitä muutakaan tekemistä iltaisin olisi... Mut joo toivon mukaan pian löytyy uus heppa :)!!

      Poista
  2. onneaa! näytät muuten ihan erilaiselta ilman laseja :D siks en tunnistanu ees sua lauantaina ? :D

    VastaaPoista